تاریخچه پیدایش پیک موتوری به روزهای پر ترافیک و شلوغ شهرهای بزرگ از جمله تهران شروع می شود . در چنین روزهایی آدمهای خسته از ترافیک و رفت و آمدهای زمان بر به فکرشان رسید که برای حمل و نقل سریع کالاهایشان از پیک موتوری استفاده بکنند . زیرا پیک های موتوری میتوانند ترافیک را بشکافند ، ماشین ها را دور بزنند و خیلی زود به مقصد برسند .

https://imenmooj.com/wp-content/uploads/2019/01/payk-lightbox.jpg

کم‌کم پیک‌های موتوری گسترش یافتند و حالا روز به روز به تعداد آنها و تنوع خدماتی که انجام می‌دهند، اضافه می‌شود.
پیک موتوری دارای یک باکس هست که کالای ارسالی را درون آن قرار می دهیم و با توجه به اندازه باکس آن می توانید لایت باکس سفارش بدهید .

مزیت استفاده از لایت باکس بر روی باکس پیک موتوری

لایت باکس پیک موتوری علاوه بر اینکه ظاهر موتور شما را گیرا تر می کند ، موجب می شود که شرکت یا محل کار یا برند شما که بر روی لایت باکس قرار می گیرد شناخته تر شود و بدون تبلیغات اضافی دیگر کارتان را به همشهریان معرفی کنید . بعنوان مثال فرض کنید که شما صاحب یک رستوران می باشید و مجهز به ده پیک موتوری می باشید .مسلما این پیک ها در منطقه ای بصورت روزانه در حال رفت آمد هستند ، پشت چراغ قرمز می مانند ، از کوچه ها گذر می کنند ، در محل هایی توقف می کنند . خب اگر لایت باکس بر روی باکس های پیک ها باشد و اسم برند و شماره تلفن شما در آن لایت باکسها درج شده باشد قطعا افرادی که در خیابان به صورت اتفاقی این پیک ها را می بینند می توانند نام رستوران و یا شماره تلفن ان را بخاطر بسپارند و بدین طریق بتوانید مشتریان بیشتری بدست آورید .

https://imenmooj.com/wp-content/uploads/2019/01/tamasbama-min.png

برای م یا سفارش لایت باکس با ما تماس بگیرید .

منبع : گاه لایت باکس ایمن موج


ایمن موج - تجهیزات تبلیغات بصری و نور پردازی باکس ,لایت ,موتوری ,سفارش ,ترافیک ,لایت باکس ,سفارش لایت ,شماره تلفن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آی ام سی بانک کالای ارزان بورس انواع لوازم جانبی موبایل در مشهد دانلود آموزش | دانلود ویدیو آموزشی | دانلود پروژه های رایگان گروه آموزشی راز کنکور فروشگاه تکسین سایت تای تی وی